Workshops en deskundigheidsbevordering, wat is het precies en voor wie is het bedoeld?

Workshops en deskundigheidsbevordering kunnen worden ingezet om de kennis en vaardigheden van medewerkers te vergroten. Deskundigheidsbevordering is meer theoretisch van aard, terwijl een workshop meer interactief is en gericht op het aanleren van vaardigheden.

Onderwerpen die in deskundigheidsbevordering of workshops aan bod kunnen komen zijn bijvoorbeeld:

  • Omgaan met moeilijke klanten
  • Omgaan met stress en hoge werkdruk
  • Omgaan met zieke werknemers

Workshops kunnen ook worden ingezet ter professionalisering van een bedrijf, bijvoorbeeld op het gebied van:

  • Klantgerichtheid
  • Commerciële vaardigheden en acquisitie
  • Leiding geven en aansturende vaardigheden
  • Omgaan met weerstand bij veranderingsprocessen
  • Delegeren
  • Bevlogenheid
  • Effectief onderhandelen en beïnvloeden
  • Efficiënte communicatie en feedback op de werkvloer

Lees meer over eerdere workshops en deskundigheidsbevordering: Ervaringen van opdrachtgevers

Neem (vrijblijvend) contact met ons op als je vragen hebt over workshops of deskundigheidsbevordering.